duminică, septembrie 12, 2010

Strigat de seara

Pastrez in mine un strigat de seara
care zace...
caci m-am sfiit sa-l scot afara
si l-am lasat trei nopti la rand sa doarma cu mine
iar acum, ma da afara.

Am sa tip si am sa iti dau aripi sa pleci
amarule gand frumos si nefiresc!
dar intoarce-te curand la mine
prin vorbe si fapte
nu prin urlete coapte de-o vara.

Intoarce-te fapt
si lasa-ma sa te-mplinesc
intorce-te cuvant
si lasa-ma sa te rostesc...

nu vreau sa urlu,
nu vreau sa zbier dupa viata,
vreau doar sa mi-omplinesc.

M-am saturat de nopti furate de tine
ti le dadeam ca jertfa
dar cred c-a fost destul.
ti-am dat chiar si din mine!
insa acum e timpul sa ma rasplatesti
adu-mi...!?
adu-mi clipa in care sa spun.

Intoarcete te rog prin vorbe si fapte
gandule drag,
si mai ales...
intoarce-te la fel de curat!

7 comentarii:

Andreea Elena Dragomir spunea...

este EXTRAODINARA!

Andreea Elena Dragomir spunea...

cumva m-am regasit in ea ,m-a atins adanc in suflet...

Florea Mihai Ionut spunea...

ma bucur :) sper ca e de bine.

Andreea Elena Dragomir spunea...

nu poate fi altfel

Sedina spunea...

Sunteti un suflet foarte frumos maestre!

Silvio spunea...

compui frumos,atingi unde putini stiu sa bata ! blog frumos , precum si muzica, ii da un aer sofisticat dar si sufletesc/uman ! te astept oricand cu ceva ¨dejectii mentale ¨ :D

Florea Mihai Ionut spunea...

:)) multam. am sa ma tin de dejectii