sâmbătă, ianuarie 31, 2009

Concluzie existentiala


Ma bucur ca exist si ca sunt ceea ce sunt. Ma bucur ca ma aflu aici si incerc sa fac lucrurile cat mai bine ca sa pot fi fericit alaturi de ceilalti. Cred ca am mare noroc ca exist si cred ca datoria mea e sa ma bucur de tot, sa ii fac si pe altii sa se bucure, si nu cred ca trebuie sa lasam loc pentru nimic negativ in viata noastra.

Exista ceva frumos la tot pasul, noi insine suntem parte de materie in Univers si ar trebui sa constientizam ca suntem forma superior organizata a materiei de pretutindeni. Nu cred ca suntem atat de simpli precum am ajuns sa credem ca suntem. Ar trebui sa ne intoarcem la origini si sa ne punem niste intrebari. Civilizatiile anterioare cunosteau mai bine fiinta umana decat o cunoastem noi astazi. Eu sunt pe cale sa ma cunosc, cat despre tine...maine poate o sa te cunosc mai bine decat te cunosti tu insuti/insati...

Permanent conectati la SURSA

Un comentariu:

za.adamme spunea...

de crezi tu ca simplu nu este frumos?
totul este atat de simplu si natural, dar noi il complicam, de multe ori doar dintr-o infatuare elitista. esenta e simpla si este de fapt singura stare de facto catre care tindem natural, restul sunt doar polemici.
felicitari sincere:), e o placere sa imi clatesc ochii pe blocul tau
ma inclin, adamme