vineri, februarie 06, 2009

Neatza'. Pt cei mari BUNA dimineata!

M-am trezit in dim asta si mi-am dat seama ca in momentul de fatza nimic nu mi-ar placea mai mult decat sa fac ceea ce fac acum. Adica sa ma uit pe poze landscape, wildlife etc...tot ce tine de natura de pe site-ul National geographic. Incercati si voi asta ascultand in paralel melodiile voastre preferate de muzica clasica sau instrumentala, ambientala etc. Daca nu aveti gasiti voi una, e imposibil macar de la Enya ca toata lumea stie de ea. Mie imi place Canon in D major de Pachelbel, o am si pe blog
Sau faceti asa inainte de culcare, o sa visati cum calatoriti.

Concluzia ar fi ca in urma acestor ,,calatorii" imaginare sa ti se creeze un respect mai mare pt ceea ce esti, o stare de bine si de multumire. Asa vei invata sa te bucuri mai usor de ce ai in jur si cu ocazia asta poate ,,vei imbratisa si un copac mai des" dupa cum mi-a amintit si mie cineva sa fac.

Si daca faci lucrul asta nu inseamna ca ai vreo problema. Inseamna doar ca traiesti si oricum mai devreme sau mai tarziu vei ajunge sa faci asta, sau poate...doar sa regreti ca nu ai facut-o. Ma refer la a te bucura de natura la propriu nu doar prin poze. O ai la tot pasul.





Niciun comentariu: