marți, februarie 14, 2012

Secretul cercului...

am asteptat sa imi iau tricicleta ca lumea mea sa arate altfel apoi,,
am asteptat sa imi iau bicicleta ca sa ma bucur mai mult de viteza
cand am aflat ca o sa merg la mare pentru prima data
nu am dormit trei nopti inainte sa o vad,
am rabdat sa cresc mai mare si sa incep scoala ca viata mea sa fie altfel,
am vrut apoi sa fiu la liceu ca sa ma afirm,
am asteptat marea iubire intre timp...
dupa admitere urma ca totul sa para o minune,
lumea trebuia sa se schimbe odata cu mine...
apoi am asteptat sa scap de sesiuni ca sa ma pot bucura de aer,
am tot asteptat revelioane, sarbatori zile de nastere
in care marea schimbare sa vina sau mai nou sa se intample nu sa vina...
dar nu am inteles ca eu eram acelasi...stiam dar nu am inteles.

am asteptat vindecarea...

am tot asteptat pana a trebuit sa inteleg
ca eu nu am rani, am doar dorinte...

si de cate ori ele pleaca, am timp pentru mine
caci nu mai astept ci Sunt!

Sunt si curg...

3 comentarii:

Andreea Elena Dragomir spunea...

cand sosesc aici ma linistesc:)

Florea Mihai Ionut spunea...

ma bucur ca se intampla asta:)

dar nu astepta sa sosesti aici ca sa te linisteti:)

Florea Mihai Ionut spunea...

>:D<