sâmbătă, februarie 11, 2012

Puterea este egala cu 0

Am obosit cat am fost insetat de putere. Astazi am gasit secretul...
Am cedat castigand in suflet tot ce nu imi apartine dar ia parte la existenta mea.

Adevarata Putere este in Pace.
Puterea este in esenta lucrurilor asa cum sunt ele create...

O lacrima versus un zambet nu inseamna putere.
Adevarata putere se manifesta invizibil
si schimba Intregul in mod Firesc, Natural.

Puterea nu inseamna efort...Puterea Adevarata nu face nici un efort si totusi schimba. Este o Existenta Vie a carei prezenta transforma neconditionat. Este o Inteligenta care organizeaza. Puterea care dezorganizeaza, distruge nu este Putere este o forta, o ura, o energie care poate disparea. Insa Puterea este infinita caci este Informatie ce se naste din Iubire si Organizeaza.

In jurul lui 0, toate numerele Sunt. In lipsa lui 0 totul se rupe iar minus (-) si plus (+) isi pierd orice sens, orice dialog.

,,Caci a Ta este Imparatia si Puterea si Slava"... de ce oare Puterea este Aici? Caci Puterea asa cum o inteleg eu, poate face doar Bine. Si chiar si aici puterea este la mijloc - intre Imparatie si Slava intre Creatia Vazuta si cea Nevazuta.

Dumnezeu nu este la plus sau la minus Infinit, Dumnezeu este Infinit de mare dar nu este in sus sau in jos. El este Absolut, este Reperul Central si este chiar aici. In lipsa Lui totul isi pierde sensul, dialogul. Este acum si aici la punctul zero (0). Caci punctul zero e originea tuturor posibilitatilor. Si pentru mine, acum, zero este mai mare decat infinit pentru ca infinitul pleaca de la zero, este doar o extensie a lui zero si in absenta sa, infinitul este doar o iluzie fara reper.

Si inca ceva...
Falsa putere este a celor rai.
Puterea este a Celor Buni si Blanzi.

Si mereu Puterea este Libera
in Adevaratul sens al Libertatii
________________________________________________
...
De cate ori am dorit sa ne luam viata de la zero? De cate ori am simtit nevoie acuta de zero? De punctul ala din care o putem lua de la capat in orice directie, punctul ala care ne ofera prospetime si infinite posibilitati de a alege in orice directie. Zero e la intersectia tuturor axelor.

Acum inteleg ca atunci cand simtim nevoia sa o luam de la zero simtim inconstient nevoia de a ne intalni cu Dumnezeu.

Acum, linisteste-te si fa ceva!




Melodia din postare :

Let's start over again
Why can't we start it over again
Just let us start it over again
And we'll be good
This time we'll get it, get it right
It's our last chance to forgive ourselves

5 comentarii:

anne spunea...

Cat de frumos scrii!!Si muzica de pe blogul tau e superba,felicitari pentru tot!

Florea Mihai Ionut spunea...

Multumesc mult Annie >:D<

Dumy spunea...

imi place cum vorbesti despre Dumnezeu. De multe ori realizez ca noi nici macar nu meritam iubirea Lui neconditionata; suntem doar -un punct- pe Terra, un punct pentru care El si'a dat viata.

Florea Mihai Ionut spunea...

eeeii da:) Si dat viata cu sensul de Ne-a dat a doua oara Viata. ca prima oara nu L-am inteles si S-a gandit sa vina si in trup tocmai ca sa intelegem ce trup avem...dar ce mai suflet....:)

Oricum stai fara grija, Existenta ne iubeste Enorm, noi insa nu o facem, nu ne iubim autentic nici pe noi nici pe semeni nici pe Ea.

ne trebuie doar putina liniste si deschidere si am fi invadati.

nami spunea...

Frumos! Si, culmea(?), adevarat!