duminică, august 07, 2011

Peste priviri...

uneori
imi pare ca...
ai un suflet asa de mare si de pur
ca parca-mi este teama sa-l ating,
sau sa-l cunosc,
sau sa ii cer ceva
...
imi vine doar sa stau asa
pe langa tine
sau in fata ta
si sa privesc zambind.

nu sunt timid,
ma simt umbrit insa de tine.

din cand in cand
ma recunosti,
te recunosc,
esti probabil o oglinda
prea sincera cu mine
ce ma arunca in tacere
si-mi da de multe ori acelasi raspuns,
acelasi raspuns tacut...
de care inca ma mai tem

ma tem oare de Iubire?

7 comentarii:

Andreea Elena Dragomir spunea...

versurile tale imi imbraca sufletul:)

Maureen spunea...

Trebuie sa-ti confesed ca am mancat o lacusta.
http://www.youtube.com/watch?v=k3romLTd1TY

Maureen spunea...

Prajita.

Bec spunea...

"Din cand in cand ma recunosti, te recunosc..." Doar din cand in cand, dar pana cand?

ma ning in fluturi spunea...

blogul tau este mai nou un fel de regie live, numai ca ofera gratis subtitrari pentru sentimente.
nota 10 pentru melodie.

Florea Mihai Ionut spunea...

:)......

Marina spunea...

Cel puţin superb. M-am regăsit atât de mult...felicitări!