marți, august 09, 2011

03:13 - Desfa-ti centura...au murit motoarele!

simt ca exist in fiecare pauza
in fiecare moment de tacere
de-ntuneric
de lipsa
de nimic
de anulare
de renuntare la tot
de dezlegare...ce cuvant frumos! :))
senin...!

caci tocmai renuntand
castig libertatea mea
chiar si atunci cand renunt la mine
asa cum m-au invatat ei ca sunt
la acel mine care de multe ori ma sperie
pentru ca nu este al meu...

e atat de frumos sa fi om
este genial
dar e atat de greu sa te gasesti pe tine...

eu nu sunt
tot ceea ce este, este prezentul
si viata asta
simtirea asta
respirul
bataia inimii
miscarea
ecouri materiale ale sufletului meu
zambaret.

sunt o poarta
intre doua lumi ale aceleiasi unice existente
ale aceleiasi unice realitati...

am un rost
sunt o rostire divina
care si-a uitat armonia...


si m-am trezit visand caderea:
desfa-ti centura!
au murit motoarele, acum vom plana liber
desfa-ti centura... nu ne mai conduc motoarele!
zburam liber...!

si fiind vis, credeam in mine si-am zburat neingradit.
acum cred si aici!


13 comentarii:

Anonim spunea...

Om muritor, nu mai plange...

Florea Mihai Ionut spunea...

tocmai despre relaxarea in fata morti este vorba, nu de plans si tocmai despre nemurire este vorba, nu de moarte:)

Florea Mihai Ionut spunea...

mortii*

El CiD spunea...

foarte frumos!

:) spunea...

Posibil sa-ti placa asta
http://theedenhijack.blogspot.com/2011/05/living-dead.html?utm_source=BP_recent

Florea Mihai Ionut spunea...

ha:))....si eu sincer tot la Moartea Cgristica m-am referit -dar e un fenomen care trebuie consumat interior si apoi renastem tot in trupul asta doar ca apare omul nou:X. In fine....fain articol. Ms pt el.

SI la daci exista aceeasi chestie - Mitul Marii Treceri.

Anonim spunea...

sufletul tau plange

Anonim spunea...

chiar de ai un suflet nobil

Florea Mihai Ionut spunea...

in general sufletele prezente in materie mai si plang pana cand se dezmeticesc, nu e nimic rau in asta. dar depinde cum, de ce si pentru ce plang:)

scorpiutza spunea...

"in general sufletele prezente in materie mai si plang pana cand se dezmeticesc" - e o conditie necesara devenirii. Frumoasa poezia, imensitatea trairii interioare razbate prin fiecare cuvant.

Anna spunea...

Mi-era dor de tine.

Florea Mihai Ionut spunea...

si mie de tine:D dar de ce nu ma lasa sa intru pe blog tau? ai schimbat ceva acolo?

David spunea...

Pai si aurul trece prin foc pana devine curat. Asa se naste si omul. :)