luni, martie 08, 2010

Iubire de necunoscut


Asculta mai multe audio Muzica

Dorm si linistea-mi seduce corpul
o mana calda imi apuca cordul
si-l imbiba cu dialogul vesel dintre noi

dorm...
sufletul imi toarce ca un prunc
ma plimb prin mine
ma plimb prin tine...
alerg prin lume si m-ascund
taramul mi-e necunoscut,
Si prin absurd, stiu drumul nevazut.

Prind viteza si pierd trup,
fug in zare si ma-nfrupt
din cunoastere si pace
iar somnul nu mai tace...

Traiesc calatorind oriunde
Nu am limite, n-am scut...
Sunt doar eu
Si ghidul nevazut...

Alerg prin mine
Alerg prin tine
Univers necunoscut.

M-am indragostit de tine,
Si...
Constiinta mi-e complice in iubire.
Cunosc iubire,
Cunosc timp...
Mai trebuie sa ma prezint?
Sunt eu...
Te-am inteles, m-ai inteles, ne stim.
Te iubesc. Ne iubim!

Necunoscut!Acum... parca te cunosc mai mult!
Esti mai aproape decat am crezut...

BALENA UNIVERSUS HOMINIS

2 comentarii:

A spunea...

"Cele mai crancene infrangeri sunt renuntarile la vis."

Sedina spunea...

Emotionant! Restul este de prisos...