duminică, februarie 02, 2014

Dezlegare

piept la piept sa stam
ochii sa ni-i sarutam
buzele sa-ti zburd prin par

mainile sa-mi legi cu dor
inima sa-mi salti pe-un nor
pasii sa mi-i curg catre izvor
inima sa-ti cuibaresc
dupa nghetul ce-l dezgheti
primavara mi-ai adus
vara flori de la apus
ti-am cules din ochii blanzi
mangaieri de cer senin
peste varful inimii

peste muntii gandului
sarutarea vantului
te-am atins cu ochii vii
peste vazul inimii
- zori, de zi -

peste dorul calator
am trimis zborul in zbor
ca sa-ti cante flori de frag
peste-auzul inimii
- zumzaitul, fluturii...-

peste dorul calator
peste zborul peste zbor
am trimis inima mea
s-o cunoasca pe a ta


peste lume
peste timp
inima ce mi-am aprins
am trimis-o peste zbor
peste pasare cu dor
peste pasarea maiastra -
am trimis inima mea
s-o iubeasca pe a ta.

peste lume
peste timp
L-am chemat pe Dumnezeu
sa-mi arate drumul tau.








Niciun comentariu: