vineri, aprilie 20, 2012

Uite cum se zboara!

uite cum doare...
crezi ca doare destul?
crezi ca doare cum trebuie?
uite cum doare...
imi sopteste lumea,
imi soptesc prietenii,
parintii, bunicii...
profesorii....

uite cum doare ma invata lumea

dar eu de cand am venit aici,
nimeni nu stie ca Pomii m-au luat de mana
si mi-au spus uite cum se rade...
uite cum se canta,
cum se zambeste, cum se danseaza...
apele, cerul, pamantul, focul,
toate mi-au spus sa vorbesc
si toate m-au invatat zborul,
mi-au aratat la timp
cum oamenii se plictisesc intre ganduri,
intre lacrimi, certuri, ziduri si mancaruri...

uite cum se zboara...
imi sopteste vantul,
unul altul, norul...

Un comentariu:

anne spunea...

Superba muzica lui santaolalla! Multumesc.
There are two means of refuge from the miseries of life: Music and cats(or thoughts)