marți, iunie 30, 2009

Ultima zi de mate din viata mea

Maine dau bacu' la mate...de fapt azi..k e trecut de 12.

La anu o sa citesc asta si o sa imi aduc aminte...nu ca ar fi ceva extrem de important, dar pentru mine asta e ultima zi din viata mea cand am de-a face cu matematica la modu' ala mai serios :). Ma gandeam ca trebuie sa o marchez cumva... acolo in amintirea mea. 30 iunie 2009

Pt ca probabil memoria mea afectiva nu o sa imi aduca aminte ce faceam in momentul in care scriam, (adik acum) o sa imi pun aici melodia pe care o ascult ca sa diagnostichez si momentul asta dar nu prin imagini.


jon kennedy - tell me how you - Bonobo

Si aici o poezie ermetica a unui matematician:

Ion Barbu
Din ceas, dedus...

Din ceas, dedus adâncul acestei calme creste,
Intrată prin oglindă în mântuit azur,
Tăind pe înecarea cirezilor agreste,
În grupurile apei, un joc secund, mai pur.

Nadir latent! Poetul ridică însumarea
De harfe resfirate ce-n zbor invers le pierzi
Şi cântec istoveşte: ascuns, cum numai marea
Meduzele când plimbă sub clopotele verzi.

S


Niciun comentariu: